▂▃▄▅▆▇█▓▒░ یه دخمل دوست داشتنی░▒▓█▇▆▅▄▃▂

هر چی دوســـــــــــــــــــــــت داریه

چشمانم را میبندم

 

 

 

تو را بخاطر می آورم

 

 

 

تویی که تمام وجودمنی

 

 

 

مردی که زندگیش مطابق رویاها و آرزوهایش پیش میرود

 

 

 

رویاهایی باور نکردنی

 

 

 

رویاهایی بزرگ وعجیب

 

 

 

 

 

جز صدای تیک تیک ساعتم دیگر صدایی نمی شنوم

 

 

 

دست مرا روی سینهایم میگذارم و آرام زیرلب میگویم

 

 

 

کاش،کاش ها به واقعیت می پیوست

 

 

 

 

 

چشمانم را بازکردم

 

 

 

واقعیت دارد رخ زیبای تو مقابل چهره من است

 

 

 

 

 

و

 

 

 

ناگهان

 

 

 

از

 

 

 

خواب

 

 

 

پریدم

 

 

  

عطر تنت ذهن مرا پر کرده و روحم جاری از نفس های توست.

 

تو مرا ترک نکرده ای مرا در خود گم کرده ای

 

و من سال هاست خبر گم شدنم را جار می زنم

 

اما کسی باور نمی کند من در تو گم شده باشم.

 

 در شعرهایم همیشه ردی از یک گمشده را می شود دید

 

 اما باکی ندارم چرا که این منم که گمشده ام آنهم در تو.

 

ای دریغ که تو رفته ای و کسی نیست تا مرا پیدا کند.

 

تو که نیستی نفس هایم خبر از حضورت می دهد خواب هایم می گوید

 

 همین اطراف است و من بیشتر می گردم دنبال کسی که در من هست

 

اما نمی توانم ببینمش کنار خود نشانمش،

 

ببوسمش و تا سحر ببویمش ......

 

 

 

 


 

سرزمین من همین لبخند های توست

 

که میانه ی جزر و مد نگاهت گیر میکند

 

نمیداند بیاید یا برود

 

باشد یا نباشد

 

بخندد یا...

 

یا...

 

یا...

 

بخندد

 

احساس روزهای پیری در نگاهم موج میزند

 

دیگر لبخند هایم طعم جوانی نمیدهد

 

دستم را بلند میکنم

 

و صدایم را هم...

 

تو میدانی که باید...

 

هر بار نام اعظمت را برده ام شده است

 

این بار یا میشود

 

یا...

 

یا...

 

یا میشود

 

این دل به هیچ صراطی مسقیم نیست

 

یه هیچ لبخندی جز تو خودش را نمیفروشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 19 دی 1391برچسب:,ساعت 15:33 توسط ava jooniiii| |


Power By: LoxBlog.Com